Milyen ételek növelik a férfiak erekcióját

Potencianövelő ételek, zöldségek és gyümölcsök. Ezek bizonyítottan segítenek a potencianövelésben.

Így befolyásolja az étkezés a férfiak szexuális életét Nem mindegy ugyanis, hogy mit eszünk, mennyit és milyen gyakran, mivel ez meghatározza energiaszintünket, vérkeringésünket.

6 természetes mód a potencia növelésére

Az ételek, amelyeket elfogyasztunk, növelhetik vagy éppen csökkenthetik libidónkat. Az egészségtelen étkezés pedig előbb-utóbb egészségügyi problémákhoz vezet, ami nem serkenti nemi életünket.

mennyi a péniszed cm

Ne fogyasszunk gyorsételeket! Akárcsak a sporthoz, a szeretkezéshez is kitartásra és megfelelő állóképességre van szükség, tehát ha az étkezésünk árt fittségünknek, akkor nemi életünkre is rossz hatással van.

milyen ételek növelik a férfiak erekcióját a pénisz növelése tablettákkal

Ha rendszeresen gyorsételeket fogyasztunk, amelyek zsírokban és hozzáadott cukrokban gazdagok, károsíthatjuk szívűnket és érrendszerünket.

Az elzáródó erek például erekciós zavarokhoz vezethetnek, de hosszú távon súlyosabb egészségügyi problémák is adódhatnak. Az urológus szerint az is közismert tény, hogy az elhízott férfiak alacsonyabb tesztoszteronszinttel rendelkeznek.

milyen ételek növelik a férfiak erekcióját

Hanyagoljuk a hozzáadott cukrokat! A cukor több szempontból is libidógyilkos. Először is a cukorban gazdag ételek szív- és érrendszeri problémákhoz vezethetnek, amelyek hatással vannak a péniszre is.

Afrodiziákumok férfiak számára 33 étel, ital

Továbbá kutatások kimutatták, hogy a cukor csökkenti a tesztoszteronszintet. Valamint ha ingadozik a vércukorszintünk, az fáradtságot okoz. Milyen ételek növelik a férfiak erekcióját tehát, ha kerüljük a hozzáadott cukrokat és megelégszünk a gyümölcsökben megtalálható cukrokkal. Szükség van a koffeinre A reggeli kávénk fontosabb szerepet játszik, mint gondolnánk. Kutatások bizonyították, hogy a koffein gyulladáscsökkentő, hatással van a vérkeringésünkre és javítja a kisebb vérerek működését is.

Éppen emiatt kávézási szokásaink az erekcióval is összefüggnek. Ha utóbbival gond van, lehet csak egy jó erős feketére van szükség. Igyunk kevesebb alkoholt! Kevesen tudják, hogy az alkohol milyen rosszul hat a szexuális teljesítőképességre. Ráadásul az alkohol egy depresszáns szer, tompíthatja a szexuális ingereket, megváltoztatja a pénisz véráramlását. A szervezetnek energiára van szüksége az alkohol lebontásához, így kevesebb energia jut az erekció fenntartására.

FIGYELMEZTETÉS

Továbbá csökkentheti a tesztoszteronszintet, növelheti az ösztrogénszintet, ami nem kedvez a merevedésnek. Szexuális életünk érdekében tehát fogyasszunk kevesebb alkoholt, az elfogadott mennyiség legfeljebb napi két pohárka. Csökkentsük az adagokat! A különböző ételek tányérra halmozása és elfogyasztása lelassíthatja nemi életünket — véli a szakember. Nemcsak elhízáshoz vezet, hanem a nagy mennyiségű táplálék emésztése sok energiájába kerül szervezetünknek és a finomított cukor és szénhidrát miatt megugrik a vércukorszintünk, így fáradtabbak leszünk.

Próbáljunk inkább naponta többször, rostokban gazdag ételeket fogyasztani, a nagy, kiadós adagok helyett.

Legújabb cikkek

Figyeljünk a D-vitamin-bevitelre! A D-vitamin-hiány növeli a merevedési zavarok kockázatát. Hogy ez ne fordulhasson elő, fogyasszunk lazacot, tonhalat, tojást, tejtermékeket.

Azoknál, akik vegán étrend szerint étkeznek nagyobb valószínűséggel alakulhat ki vitaminhiány, így esetükben különösen fontos a D-vitamin pótlása. Lájkolta már a Maszol Facebook oldalát?

Kapcsolódó anyagok.

  • Csuth Ágnes, családorvos Az erekciós zavar gyakori az idősebb férfiaknál, azonban nem kell, hogy az öregedés része legyen.
  • Libidót javító gyümölcs az alma Egyél napi egy almát és nem leszel beteg.
  • Nincs egyedül
  • Afrodiziákumok férfiak számára 33 étel, ital | alabardos-miskolc.hu
  • Szexuális egészséget biztosító és potencianövelő ételek Léteznek olyan egészséges ételek és gyümölcsök, amelyek amellett, hogy finomak és vitaminban gazdagok, potencianövelő hatásúak is.

Lehet, hogy érdekel